پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


انتشار فیلم توهین به پیامبر(ص) در راستای خوی اسلام ستیزی آمریکاست
 
قم - خبرگزاری مهر: قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) انتشار فیلم توهین آمیز نسبت به پیامبر (ص) و اسلام توسط آمریکا را در راستای خوی اسلام ستیزی آن ها عنوان کرد.

حجت الاسلام محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که دشمنی استکبار با نظام ما دشمنی با اصل اسلام است.

وی گفت: خوی استکبار و رژیم آمریکا، دشمنی با اسلام ناب محمدی است بنابرین از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام فروگذار نمی کنند.

ساخت فیلم توهین آمیز توسط آمریکا برای مبارزه با اصل اسلام است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: ساخت فیلم توهین به پیامبر اسلام(ص) در راستای خوی اسلام ستیزی آن ها و مبارزه با اصل اسلام است اما از آنجایی که نظام ما سنبل اسلام است این عمل نوعی مقابله با نظام اسلامی ایران نیز است.

وی گفت: باید از همه امکانات در صحنه بین الملل علیه اهانت و اسلام ستیزی آمریکا استفاده کرد.

حجت الاسلام رجبی با اشاره به اینکه باید ملت‌ها در برابر این اقدام زشت آمریکا بایستند افزود: آمریکا با بیان جملات مردم فریب به ارزش ها و آرمان های چند میلیارد نفر اهانت می کند.

وی ادامه داد: رژیمی که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد در کشورش به ارزش های چند میلیارد نفر اهانت می شود.

اعمال آمریکا نشان دهنده دروغ بودن ادعای حقوق بشر توسط این کشور است

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: این اقدامات خصمانه آمریکا نشان دهنده اسلام ستیزی این رژیم و همچنین نشان دهنده دروغ بودن ادعای حقوق بشر توسط این کشور است.

وی ادامه داد: همچنین این اقدامات آمریکا نشان دهنده خوی جنگ افروزی آمریکا است که با اهانت به چند میلیارد نفر قصد ایجاد دشمنی میان انسان ها را دارد.

رجبی در ادامه بیان کرد: وظیفه ما مسلمانان این است که با افشاگری قصد آمریکا جامعه جهانی را از اهداف پلید این کشور آگاه سازیم.

ضرورت موضع گیری مجامع بین المللی

وی ادامه داد: همچنین باید در پایان نماز جمعه با تظاهرات مخالفت خود را با عمل توهین آمیز آمریکا نشان دهیم و از سازمان‌های بین المللی بخواهیم در برابر این امر موضع گیری کنند.

منبع :خبر گزاري مهر



:: برچسب‌ها: انتشار, فیلم, توهین, پیامبر, (ص), ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 24 / 6 / 1391

آرم کوکاکولا و توهین به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)

 

شما کافیست یک برچسب نوشابه کوکاکولا را از روی بدنه بطری جدا کرده و به پشت آن نگاه کنید ، فکر میکنید چه چیزی را خواهید دید ....... بله درست است آرم کوکاکولا از پشت به اینصورت خوانده میشود ( لا محمد - لا مکه ) یعنی نه محمد و نه مکه

    فکر میکنید تصویر زیر مربوط به چه چیزی است ...... درست حدس زدید آرم شرکت نوشابه سازی کوکاکولا ، آرم به ثبت رسیده و رسمی این شرکت آمریکائی ، اما .....


شاید صدها بار این آرم را در فروشگاهها دیده باشید و صدها بار از این نوشابه خورده باشید اما چیزی که به فکر هیچ کس نمیرسد این است که این آرم یک اهانت به پیامبر اسلام و شهر مکه که قبله همه مسلمانان است را به دنبال خود دارد بدون اینکه افراد معمولی به آن دقت کنند ، درست شنیدید یک اشتباه کاملا عمدی در طراحی این آرم

شما کافیست یک برچسب نوشابه کوکاکولا را از روی بدنه بطری جدا کرده و به پشت آن با دقت نگاه کنید ، فکر میکنید چه چیزی را خواهید دید ، من که از تعجب چشمانم گرد شد ....... بله درست است آرم کوکاکولا از پشت به اینصورت خوانده میشود ( لا محمد - لا مکه ) یعنی نه محمد و نه مکه

با یک خط بسیار زیبا و در عین حال حرفه ای از یک طرف ( لامحمد - لامکه ) به زبان عربی دیده میشود و از طرف روی آن کلمه کوکاکولا به زبان انگلیسی و به همان شکل و شمایل صحیح آن را خواهید دید ، که نشان از حرفه ای بودن طراح این آرم و یک قصد عمدی که در آن پنهان است را دارد ..... اما چرا ؟


من خیلی سعی کردم که خودم را قانع کنم که این یک تصادف است و عمدی نبوده اما هر چه که این آرم را زیر و رو کردم بعنوان کسی که درس طراحی آرم را خوانده ام و به نوعی کارشناسی آن را میتوانم انجام دهم دیدم نه تصادفی در کار نیست ، نظر شما چیست آیا کوکاکولا یا طراح آرم آن واقعا قصد چنین کاری را داشته و شرکت کوکاکولا چه توجیهی برای این کار دارد . ضمنا کوکاکولا در ایران دارای نمایندگی است و نوشابه های آن را هر روز من و شما میخریم !

اما مدتها بعد از انتشار این خبر به یک مطلب علمی برخورد کردم که نتیجه تحقیقات یک ژاپنی به نام ایموتو و در مورد اسرار آب است که سی دی فارسی آن که توسط دکتر شاهین فرهنگ با نام اسرار آب بازگو میشود را میتوانید در اینترنت خریداری کنید .

آقای ایموتو بعد از هزاران آزمایش از انواع آبهای جهان در محل های مختلف ، از آبهای چشمه ها و رودها و دریاها تا آب بطری و لوله کشی انواع نقاط جهان متوجه میشود که بلور های منجمد آبها بسته به محل ذخیره و نگهداری آن زشت یا زیبا میشوند مثلا اگر بر روی بطری اب بنویسید شیطان یا کفر یا به آن فحاشی کنید به هر زبانی که باشد آب زشت میشود ولی اگر بنویسید خدا ، کعبه ، مادر ، لبخند یا آیات قران را روی بطری آن بنویسید و سایر کلمات زیبای دیگر ، به هر زبانی که باشد بلور های آب زیبا و منظم میشود و نکته جالب اینجاست که بیش از هفتاد درصد بدن ما را همین آب تشکیل میدهد و در روایات هم داریم که فلان سوره یا دعا را بر آب بخوانید یا بر ظرف آب بنویسید و به بیمار دهید که شفا می یابد که نشان دهنده اثر پذیری آب است

حالا موقعی که شما نوشابه یا در اصل آبی را میخورید که روی بطری آن کفر و توهین به دین خدا نوشته است در واقع ذره ذره کفر و بی غیرتی دینی را به بدن خود تزریق میکنید و شاید تعجب نداشته باشد اگر وقتی میزان اعتقاد و ایمان و غیرت مذهبی خود را با ده سال پیش مقایسه میکنید درک میکنید که اعتماد و ایمان شما به دین و خدا بسیار سستر از سالهای قبل است ، بدون آنکه دلیل منطقی و واقعی آنرا پیدا کنید و فقط به بهانه ای در انتقاد از عملکرد حکومت یا آخوندها در فرار دینی مردم اکتفا میکنید و شاید هیچگاه نمپرسیم که شاید اشکال از خوراک بدن و روح خود ما باشد که هر چیزی را در رزق خود وارد میکنیم

منبع:http://sajed.blogsky.com/1389/02/17/post-3/



:: برچسب‌ها: آرم, کوکاکولا, توهین, پیامبر, اکرم, (صلی الله علیه و آله), ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 24 / 6 / 1391

شهادت امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد... (Imam Sadiq

شهادت امام جعفر صادق (ع) بر تمامی شیعیان تسلیت باد...

و همچنین قطعه شعری با نام اشک ملایک تقدیم به شما محب اهل البیت :

زین ماتمی كه چشم ملایك ز خون، ترست

گویا عزای صادق آل پیمبرست...

 

 

 

 

زین ماتمی كه چشم ملایك ز خون، ترست

گویا عزای صادق آل پیمبرست...

یا رب چه روی داده، كزین سوگ جانگداز

خلقی پریش خاطر و، دلها پر آذرست

مُلك و مَلك به ناله و افغان و اشك و آه

چون داغدار، حضرت موسی بن جعفرست

خون می رود ز فرط غم از چشم شیعیان

زیرا كه قلب عالم امكان مكدرست

منصور، شاد گشت ز قتل خدیو دین

اما به خُلد، غمزده زهرای اطهرست

او گرچه كشت خسرو دین را ولی به دهر

نامش به ننگ تا به ابد ثبت دفترست

تن در نداد بر ستم و، این كلام نغز

بر پیروان حق و عدالت مقررست:

آزاد مرد، تن به زبونی نمی دهد

مرگ از حیات در نظر مرد خوشترست

تنها نه اشكبار چشم صفا زین عزا بود

دلهای شیعیان همه از غم مكدرست



:: برچسب‌ها: شهادت, امام, جعفر, صادق, اشعار, پايگاه, امام, هادي, دم, افشان,

نویسنده : فریدون تاریخ : 21 / 6 / 1391

عکس/ تراشیدن ریش آیت الله خامنه ای به دست ساواک و واکنش ایشان

هنگام برگشت آن افسر عبوس آقای خامنه ای را دید و با زبان تمسخر از فاصله ای که دور هم بود صدا بلند کرد:«آشیخ! ریش‌ات را زدند من هم با همان صدای بلند گفتم: بله و با خنده ادامه دادم الحمدالله مدت‌ها بود چانه ام را ندیده بودم که دیدم… احساس کردم من هیچ ناراحتی ندارم. شاید تعجب کرد. دلش می خواست که من ناراحت و متاسف و غمگین بودم که نبودم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شنیده شده بود که ریش روحانیون را در زندان می‌تراشند. از بیرجند که راه افتاده بودند این فکر رهایش نمی‌کرد گاه موهای نه چندان پرپشت خود را می‌کشید تا به دردی که با کشاندن تیغ بر صورتش برمی‌خواست، عادت کند.«وحشت عظیمی از آن آنچه در بیرجند انتظارش را داشتم و آن عبارت بود از تراشیدن ریش، خشکِ خشک.. منتظرش بودم.»

و آن لحظه از راه رسید و در انباری سابق باز شد. آرایشگر یک گروهبان در چهارچوب در ظاهر شدند. یک صندلی هم با خود آورده بودند. به او اشاره کردند که بیاید و روی صندلی بنشیند. شنیده بود بعضی روحانیون هنگام تراشیدن ریش مقاومت کرده‌اند. شاید حضور گروهبان برای مقابله با این مقاومت ها بود. «مقاومتی نداشتم و نکردم. آماده بودم. چون می دانستم فایده ای ندارد. دست و پای من را می‌گیرند و بعد مقداری کتک می‌زنند و بعد آن کاری که نباید بشود… خواهد شد.»

نشست. منتظر بود دست آرایشگر بالا بیاید و لبه تیغ را روی صورت او مماس کند ناگهان دید آن چه روی صورت او به راه افتاده دستگاه مو زن است. تمام نگرانیها و انتظارهای موحش غیب شان زد. «این قدر خوشحال شده بودم… که بی اختیار با این سلمانی و آن گروهبان مرتب بنا کردم حرف زدن و خندیدن… تعجب می‌کردند اینها که من چه طور آخوندی هستم که دارند ریشم را کوتاه می‌‍کنم و من این قدر خوشحالم… {تمام که شد} به او گفتم استاد این آینه را بده چانه ی خودم را چند سال است ندیده‌ام… خنده اش گرفت. آینه اش را داد. بنا کردم به صورتم نگاه کردن. دیدم بله؛ آدم مثل این که خودش را درست نمی‌شناسد.»

… هنگام برگشت آن افسر عبوس آقای خامنه ای را دید و با زبان تمسخر از فاصله ای که دور هم بود صدا بلند کرد:«آشیخ! ریش‌ات را زدند من هم با همان صدای بلند گفتم: بله و با خنده ادامه دادم الحمدالله مدت‌ها بود چانه ام را ندیده بودم که دیدم… احساس کردم من هیچ ناراحتی ندارم. شاید تعجب کرد. دلش می خواست که من ناراحت و متاسف و غمگین بودم که نبودم.

 

منبع: کتاب «شرح اسم»



:: برچسب‌ها: اخلاق, عرفان, سیره, حالات بزرگان, انقلاب, عکس تراشیدن ریش آیت الله خامنه ای به دست ساواک ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 17 / 6 / 1391

عصر حجر

عصر حجر

برگشت گفت: آخه این چیه سرت کردی ، مثل امل ها !!!  مثل اینکه باورت نشده قرن بیست و یکه و شبیه مردم عصر حجر می گردی !!! گفتم: واقعاْ ؟! عصر حجر یعنی کی ؟! گفت:چه مي دونم 14 قرن پيش....

نظر یادت نره همسنگر



:: برچسب‌ها: حجاب وآرامش, حجاب در جامعه, حجاب و عفاف, حجاب زن ایرانی, دین و حجاب, مذهب و حجاب, حجاب اسلامی, بی حجابی,

ادامه مطلب...
نویسنده : فریدون تاریخ : 15 / 6 / 1391

تنها چهار جمله برای تفهیم کافی ست

 زاهدی گوید: جواب چهار نفر مرا سخت تکان داد…

اول مرد فاسدی از کنار من گذشت و من گوشه لباسم را جمع کردم تا به او نخورد. او گفت‌ای شیخ خدا می‌داند که فردا حال ما چه خواهد بود!

دوم مستی دیدم که…
افتان و خیزان راه می‌رفت به او گفتم قدم ثابت بردار تا نیفتی. گفت تو با این همه ادعا قدم ثابت کرده‌ای؟

سوم کودکی دیدم که چراغی در دست داشت گفتم این روشنایی را از کجا اورده‌ای؟ کودک چراغ را فوت کرد و ان را خاموش ساخت و گفت: تو که شیخ شهری بگو که این روشنایی کجا رفت؟

چهارم زنی بسیار زیبا که درحال خشم از شوهرش شکایت می‌کرد. گفتم اول رویت را بپوشان بعد با من حرف بزن.

گفت من که غرق خواهش دنیا هستم چنان از خود بیخود شده‌ام که از خود خبرم نیست تو چگونه غرق محبت خالقی که از نگاهی بیم داری؟

 



:: برچسب‌ها: حكايت, زاهد, مرد, فاسد,

نویسنده : فریدون تاریخ : 14 / 6 / 1391

" خدا وجود دارد"


 مردی برای اصلاح به آرایشگاه رفت. در بین کار، گفتگوی جالبی بین آن مرد و آرایشگر، در مورد « خدا» صورت گرفت.

آرایشگر گفت: من باور نمی کنم که خدا وجود داشته باشد.

مشتری پرسید: چرا؟

آرایشگر گفت: کافیست به خیابان بروی و ببینی. مگر میشود با وجود خدای مهربان این همه مریضی،درد و رنج وجود داشته باشد؟!

مشتری چیزی نگفت وبعد از اینکه اصلاح سرش تمام شد، از مغازه بیرون رفت. به محض اینکه از آرایشگاه بیرون آمد، مردی را با مو های ژولیده و کثیف، در خیابان دید. با سرعت به آرایشگاه برگشت و به آرایشگر گفت: می دانی به نظر من آرایشگر ها وجود ندارند.

آرایشگر با تعجّب پرسید :چرا این حرف را میزنی؟! من اینجا هستم و همین الآن موهای تو را مرتّب کردم.

مشتری با اعتراض گفت: پس چرا کسانی مثل آن مرد بیرون از آرایشگاه وجود دارند؟!

آرایشگر پاسخ داد: آرا یشگر ها وجود دارند فقط مردم به ما مراجعه نمی کنند.

ومشتری گفت:دقیقا همین است. خدا وجود دارد، فقط مردم به او مراجعه نمی کنند! برای همین است که این همه درد و رنج در دنین وجود دارد.

 

                                          "پایان"



:: موضوعات مرتبط: حکایت ها، ،
:: برچسب‌ها: خدا, وجود, دارد, حكايت, مرد, آرايشگر, ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 14 / 6 / 1391

پرسش و پاسخ
 
پاسخ به سوالات شرعی و شبهات دینی (کلیک کنید)
 


:: برچسب‌ها: پاسخ, سوالات, شرعي, ديني, ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 13 / 6 / 1391

بدون مجوز ، کربلا بروید

بدون مجوز ، کربلا بروید

وزیر جهانگردی عراق در دیدار رییس سازمان حج و زیارت ایران از لغو روادید زائران ایرانی به کشور عراق در آینده نزدیک خبر داد و همچنین نسبت به بازنگری در نرخ پروازهای هوایی این کشور قول مساعد داد.

پايگاه امام هادي دم افشان

░▒(پایگاه امام هادي)▒░



:: برچسب‌ها: بدون مجوز, کربلا بروید, وزیر جهانگردی عراق, دولت عراق, تسهیل امور زائران, سازمان حج و زیارت ایران, حجت الاسلام موسوی, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,

ادامه مطلب...
نویسنده : فریدون تاریخ : 9 / 6 / 1391

بازتاب سخنان امام خامنه ای در رسانه های عربی و منطقه اي ،فيلم

بازتاب سخنان امام خامنه ای در رسانه های عربی و منطقه

دانلود فیلم



:: برچسب‌ها: سخنرانی رهبر معظم انقلاب, امام خامنه ای, دانلود فیلم, بازتاب سخنان امام خامنه ای, رسانه های عربی و منطقه, اجلاس غیرمتعهدها, رهبر معظم انقلاب اسلامی, سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,

نویسنده : فریدون تاریخ : 9 / 6 / 1391

سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران

سخنرانی رهبر معظم انقلاب در محل اجلاس غیرمتعهدها

متن کامل سخنرانی مقام معظم رهبری در شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران،لطفا به ادامه مطلب بروید.

░▒(پایگاه امام هادي دم افشان)▒░

░▒(پایگاه امام هادي)▒░



:: برچسب‌ها: سخنرانی رهبر معظم انقلاب, امام خامنه ای, اجلاس غیرمتعهدها, رهبر معظم انقلاب اسلامی, سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی, پايگاه, امام, هادي, روستاي, دم, افشان,

ادامه مطلب...
نویسنده : فریدون تاریخ : 9 / 6 / 1391

اظهارات تأمل برانگیز مرسی در کنفرانس غیرمتعهدها

اظهارات تأمل برانگیز مرسی در کنفرانس غیرمتعهدها

در حالی که رهبر و رئیس جمهور ایران در بیانات خود بر اصلاح سازوکار سازمان ملل تأکید کردند، رئیس جمهور مصر در سخنانی که در نوع خود قابل تأمل بود، بخش مهم اظهاراتش را به حمایت از گروه های تروریستی در سوریه اختصاص داد.رئیس جمهور مصر با اظهارات خود مرتکب خطایی استراتژیک و موجب شادمانی دشمنان جهان اسلام شد.

░▒(پایگاه امام هادي دم افشان)▒░

░▒(پایگاه امام هادي)▒░



:: برچسب‌ها: :اظهارات تأمل برانگیز مرسی, خطایی استراتژیک, شانزدهمین اجلاس کشورهای غیرمتعهد, محمد مرسی رئیس جمهور مصر, سخنرانی رهبر معظم انقلاب, امام خامنه ای, اجلاس غیرمتعهدها, رهبر معظم انقلاب اسلامی, سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,

ادامه مطلب...
نویسنده : فریدون تاریخ : 9 / 6 / 1391

هدیه خانواده شهدای هسته ای به دبیر کل سازمان ملل

به رغم آنکه بان کی مون با تقاضای دیدار خانواده شهدای هسته ای موافقت نکرد و به آنها وقت ملاقات نداد، این خانواده ها شاخه گلی را به نشانه صلح و دوستی ملت ایران به وی هدیه دادند.

░▒(پایگاه امام هادي دم افشان)▒░

در اجلاس سران جنبش غیر متعهد، خانواده شهدای هسته ای یعنی همسر شهید علیمحمدی، خانواده شهید مصطفی احمدی روشن و همسر و فرزند شهید رضایی نژاد، ظهر امروز در محل دیدارهای بان کی مون در اجلاس سران جنبش غیر متعهد در تهران، حضور یافتند تا بتوانند ملاقاتی هرچند کوتاه با وی داشته باشند. اما بان کی مون به آنها وقت ملاقات نداد و دیدار برگزار نشد.

 

همسر شهید علیمحمدی در خطاب به مارتین سخنگوی بان کی مون گفت: شاخه گلی را به شما تقدیم می کنم تا به بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد هدیه کنید.

وی افزود: همواره آرزو داشتم تا با دبیر کل سازمان ملل متحد دیدار کنم و درد و دلهای خود را با وی بیان کنم، اما ایشان وقت ملاقات ندادند.

 

همسر شهید علیمحمدی خطاب به مارتین، سخنگوی بان کی مون تاکید کرد: اگر رئیس سازمان ملل بعد از ترور همسر اینجانب بیانیه می دادند و این ترور را محکوم می کردند، دیگر ما شاهد ترورهای دیگر در کشورمان، ایران نبودیم.

همسر شهید علیمحمدی در حالی که شاخه گل را برای بان کی مون می فرستاد، گفت: این شاخه گل نشانه صلح و دوستی ملت ایران است.

منبع:http://www.heiat110.loxblog.com/



:: برچسب‌ها: خانواده شهدای هسته ای, همسر شهید علیمحمدی در خطاب به مارتین سخنگوی بان کی مون, محل دیدارهای بان کی مون در اجلاس سران جنبش غیر متعهد در تهران, همسر شهید علیمحمدی, همسر و فرزند شهید رضایی نژاد, خانواده شهید مصطفی احمدی روشن, شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران, اخبار, اخبار سیاسی, اخبار مذهبی, اخبار ایران, اخبار جهان, اخبار علمی, اخبار فرهنگی, خبر, خبر سیاسی, خبر علمی, خبر فرهنگی,

نویسنده : فریدون تاریخ : 9 / 6 / 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.